Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026

Εθελοντική αιμοδοσία στην Εορδαία για την ενίσχυση των αποθεμάτων αίματος

Εθελοντική αιμοδοσία στην Εορδαία για την ενίσχυση των αποθεμάτων αίματος

Ο Δήμος Εορδαίας και το Κέντρο Κοινότητας του Δήμου Εορδαίας, σε συνεργασία με το Γενικό Νοσοκομείο Πτολεμαΐδας «Μποδοσάκειο», διοργανώνουν εθελοντική αιμοδοσία την Τετάρτη 17 Ιουνίου 2026 στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Εορδαίας.

Η δράση θα πραγματοποιηθεί από τις 09:00 έως τις 13:00 και εντάσσεται στο πλαίσιο της προσπάθειας ενίσχυσης των αποθεμάτων αίματος, με στόχο την κάλυψη των αυξημένων και διαρκών αναγκών του συστήματος υγείας.

Οι διοργανωτές απευθύνουν κάλεσμα στους πολίτες να συμμετάσχουν στην πρωτοβουλία, συμβάλλοντας έμπρακτα στην υποστήριξη συνανθρώπων που έχουν ανάγκη από αίμα.

Όπως επισημαίνεται, η διασφάλιση επαρκών αποθεμάτων αίματος απαιτεί τη διαρκή κινητοποίηση της κοινωνίας, καθώς οι ανάγκες είναι καθημερινές και η προστασία της ανθρώπινης ζωής αποτελεί ύψιστη προτεραιότητα.

 

 

Κώστας Βάνης
 



Πηγή: Συντακτική ομάδα PtolemaidaNews.gr




ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ