Η σύμβαση για το έργο «ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΝΘΗΚΩΝ ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΔΗΜΟΥ ΚΟΖΑΝΗΣ», συνολικού προϋπολογισμού μελέτης 2.000.000,00 ευρώ, υπογράφηκε το πρωί της Δευτέρας 22 Ιουνίου 2026 από τον Δήμαρχο Κοζάνης Γιάννη Κοκκαλιάρη και τον εκπρόσωπο της αναδόχου εταιρείας «ΕΓΝΑΤΙΑ Α.Τ.Ε.Β.Ε.», παρουσία του Αντιδημάρχου Τεχνικών Έργων Κώστα Βόμβα.
Το έργο χρηματοδοτείται από το ΕΑΠ 2017-2021 και αφορά παρεμβάσεις συντήρησης και ασφαλτόστρωσης στο δημοτικό οδικό δίκτυο, τόσο εντός του αστικού ιστού της Κοζάνης όσο και σε κοινότητες του Δήμου. Οι εργασίες περιλαμβάνουν ασφαλτοστρώσεις με χρήση φρέζας, αποξήλωση και ανακατασκευή οδοστρωμάτων, καθώς και διαγραμμίσεις με ανακλαστική βαφή.
Η συνολική προθεσμία ολοκλήρωσης του έργου ορίζεται σε είκοσι τέσσερις (24) μήνες από την ημερομηνία υπογραφής της σύμβασης.
Όπως σημείωσε ο Δήμαρχος Κοζάνης Γιάννης Κοκκαλιάρης, η υλοποίηση του έργου εντάσσεται σε ένα ευρύτερο πρόγραμμα παρεμβάσεων οδικής ασφάλειας, με στόχο την αναβάθμιση της καθημερινότητας, της προσβασιμότητας και της λειτουργικότητας στο σύνολο του Δήμου.
Κώστας Βάνης
Πηγή: Συντακτική ομάδα PtolemaidaNews.gr
