Η προγραμματική σύμβαση για την υλοποίηση του έργου «Βελτίωση Οδού Νησί-Καρπερό» υπεγράφη από τον Περιφερειάρχη Δυτικής Μακεδονίας Γιώργο Αμανατίδη και τους δημάρχους Γρεβενών Κυριάκο Ταταρίδη και Δεσκάτης Δημήτρη Κόττα.
Πριν από την υπογραφή πραγματοποιήθηκε σύσκεψη με αντικείμενο ζητήματα που αφορούν την περιοχή των Γρεβενών, παρουσία του βουλευτή Αθανάσιου Σταυρόπουλου, του Αντιπεριφερειάρχη Π.Ε. Γρεβενών Ιωάννη Τσακνάκη, του αναπληρωτή Περιφερειάρχη και αρμόδιου για τα τεχνικά έργα Λάζαρου Γκερεχτέ, του Εντεταλμένου Συμβούλου Ενέργειας Ιωάννη Παναγιωτίδη και του Περιφερειακού Συμβούλου Γιώργου Γεωργίτση.
Το έργο αφορά δημοτικό οδικό άξονα συνολικού μήκους 10,75 χιλιομέτρων, ο οποίος θα συνδέει οικισμούς των δύο δήμων, θα διευκολύνει τις αγροτικές και κτηνοτροφικές δραστηριότητες και θα περιορίσει σημαντικά τον χρόνο πρόσβασης τόσο προς τις δομές υγείας της περιοχής όσο και προς τον αυτοκινητόδρομο Ε65, συμβάλλοντας παράλληλα στην αναπτυξιακή αναβάθμιση της περιοχής.
Το τμήμα που βρίσκεται εντός των διοικητικών ορίων του Δήμου Γρεβενών εκτείνεται σε 5,6 χιλιόμετρα, από το Νησί έως τη γέφυρα του Αλιάκμονα, ενώ το τμήμα που ανήκει στον Δήμο Δεσκάτης έχει μήκος περίπου 5,2 χιλιομέτρων. Στο αντικείμενο του έργου περιλαμβάνεται επίσης η ανακατασκευή τριών οδών, προς το πάρκο αναψυχής Νησίου, τον Ιερό Ναό Αγίου Γεωργίου και την υδροληψία του Αλιάκμονα.
Η παρέμβαση έχει ενταχθεί στο χρηματοδοτικό πρόγραμμα «Πυλώνας ΙΙΙ», με προϋπολογισμό 6,3 εκατ. ευρώ. Επιπλέον, η δαπάνη που αφορά τις απαλλοτριώσεις θα καλυφθεί μέσω των πιστώσεων του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας.
Κώστας Βάνης
Πηγή: Συντακτική ομάδα PtolemaidaNews.gr