Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026

Απαξίωση και περιφρόνηση του συνδικάτου, των εργαζομένων και των πολιτών από το Υπουργείο Ενέργειας

Απαξίωση και περιφρόνηση του συνδικάτου, των εργαζομένων και των πολιτών από το Υπουργείο Ενέργειας

Κύριε Υπουργέ

Σε συνέχεια της από 6.5.2026 επιστολής μας με Αριθ. Πρωτ: 787 (Θέμα: Αίτημα για 
σύσκεψη στο Υπουργείο με Σωματείο, Περιφερειάρχη, Βουλευτές και εκπροσώπους 
της Τοπικής Αυτοδιοίκησης της Περιφέρειας Δ. Μακεδονίας) και μην έχοντας λάβει 
καμία απολύτως απάντηση, επανερχόμαστε με την παρούσα προκειμένου, όντας 
απορημένοι, να εκφράσουμε την απογοήτευσή μας και όχι μόνον. 
Η προσδοκία του αυτονόητου (ότι δηλαδή θα επιδεικνύατε μία θετική στάση 
κάνοντας αποδεκτό το αίτημά μας) όχι απλά δεν ευοδώθηκε αλλά τη θέση της 
κατέλαβαν το αίσθημα της απαξίωσης και της περιφρόνησης.
Ως φαίνεται δεν σας συγκινεί ούτε η κρισιμότητα της κατάστασης την οποία 
βιώνουμε στην Περιφέρεια της Δυτικής Μακεδονίας, ούτε οι ανησυχίες μας σχετικά με 
την τύχη των εργαζομένων και των πολιτών, ούτε καν το γεγονός ότι το μέλλον της 
περιοχής μας συνδέετε και θα έχει αντίκτυπο σε πολλά πεδία ολόκληρης της χώρας. 
Το χρέος της πολιτείας για επικοινωνία με τους πολίτες, που έχει πολλές φορές
επικαλεστεί ο Πρωθυπουργός, μάλλον δε βρίσκει εφαρμογή στην περίπτωση αυτή. 
Καμία επικοινωνία, καμία πρόθεση, καμία διάθεση να τηρηθούν ούτε καν οι 
τύποι.
Η απαξίωση του αιτήματός μας μέσα από την σιωπή του Υπουργείου, αποτελεί 
μία έμπρακτη επιβεβαίωση της αδιαφορίας απέναντι στους πολίτες της Δυτικής 
Μακεδονίας που πλέον βιώνουν αισθητά την περιθωριοποίηση. 
Κύριε Υπουργέ
Με το αίτημά μας να παραμένει ενεργό, έστω και τούτη την ώρα σας καλούμε να 
πράξετε τα δέοντα.
 



Πηγή: Συντακτική ομάδα PtolemaidaNews.gr




ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ