Στην εγκατάσταση 21 νέων σημείων δωρεάν πρόσβασης στο διαδίκτυο προχώρησε ο Δήμος Σερβίων στο πλαίσιο υλοποίησης του προγράμματος Wifi4GR, επεκτείνοντας σημαντικά την κάλυψη κοινόχρηστων χώρων σε όλες τις κοινότητες της περιοχής.
Σύμφωνα με τον αρχικό σχεδιασμό του προγράμματος, ο Δήμος Σερβίων προβλεπόταν να λάβει έως τρία σημεία πρόσβασης. Ωστόσο, έπειτα από σχετικό αίτημα της Δημοτικής Αρχής προς τον τότε Υφυπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης Θεόδωρο Λιβάνιο, στο οποίο τεκμηριωνόταν η ανάγκη εγκατάστασης τουλάχιστον ενός σημείου σε κάθε κοινότητα λόγω των μεγάλων αποστάσεων και της ορεινότητας της περιοχής, εγκρίθηκε κατ’ εξαίρεση η εγκατάσταση συνολικά 21 σημείων.
Η Δημοτική Αρχή εκφράζει τις ευχαριστίες της προς τον Θεόδωρο Λιβάνιο για την ανταπόκριση στο αίτημα, καθώς και προς τους υπουργούς Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκο Πιερρακάκη και Δημήτρη Παπαστεργίου για τη συμβολή τους στην υλοποίηση του προγράμματος.
Τα νέα σημεία πρόσβασης προστίθενται στα 15 ήδη υπάρχοντα που είχαν εγκατασταθεί το 2020 μέσω του προγράμματος Wifi4EU και εξυπηρετούσαν τις περιοχές των Σερβίων και της Νεράιδας. Με την ολοκλήρωση της νέας παρέμβασης, κάθε κοινότητα του Δήμου Σερβίων διαθέτει πλέον τουλάχιστον ένα σημείο δωρεάν ασύρματης πρόσβασης στο διαδίκτυο.
Συνολικά, σε όλη την έκταση του Δήμου λειτουργούν πλέον 36 σημεία δωρεάν Wi-Fi, ενισχύοντας την ψηφιακή συνδεσιμότητα των κατοίκων και των επισκεπτών.
Ο χάρτης με τα σημεία πρόσβασης είναι διαθέσιμος στον σύνδεσμο:
https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1sKvOGIs7otGFyDiZyfMpvYn4WK4MgfE&usp=sharing
Γιώργος Κραστάνας
Πηγή: Συντακτική ομάδα PtolemaidaNews.gr



